Summa sidvisningar

fredag 3 december 2010

Zumbatomten ska göra sig vacker!

...eller i alla fall göra ett ärligt försök...;-)
Konstigt så det blivit för mig och kläder...! Trampar ju mest omkring i träningskläder i olika former & färger - kan bero på att jag tränar en del...haha!
Så när jag ska snygga till mig och se "vanlig" ut, ja, då tar det tid och orsakar djupa fåror i pannan samt en del mindre rumsrena svordomar...:-)
Men jag tror jag ser det som viktigast att jag trivs i det jag har på mig, sedan må det vara rosa zumbakläder eller en svart slinkig glammig blåsa, eller till och med en gammal jutesäck...

...folk får ta mig som jag är helt enkelt...det är ju ändå jag som ska trivas!
                 
Ikväll ska det julpysslas och drickas glögg med mostrar & kusintjejor och då får det bli nya stassen som inköptes på härliga Affair i Västerås, där jag för övrigt mer än gärna kommer att handla fler gånger! De har ett underbart utbud av kläder & smycken samt en hel del fina grejor om man gillar heminredning - lägg därtill en superservice så är saken biff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar