Summa sidvisningar

söndag 12 december 2010

Hinderbanan...

Bestämde mig för att powerwalka in till "stan", d v s Västerås, för att hämta sonen och bilen...haha, vilken utmaning det blev...:-)

Efter att ha klätt på mig enligt lager-på-lager-metoden med ull innerst mot kroppen, mössa på knoppen & musik i öronen, snörade ja på mig mina nya härliga Icebug-kängor och drog...!

I ca 900 meter var det plogat och fint att gå så jag travade på ordentligt...sedan började det...haha...en lovely hinderbana bestående av gräddvita snövallar tornade upp sig på cykelbanan och jag insåg ganska snabbt att det smidigaste sättet att ta sig fram var att leka bergsget och liksom studs-hoppa fram i zick-zack...Och i och för sig, i takt till musiken så blev det ganska kul...!
...för att inte tala om vilken tokotroligt bra träning det blev!

Väl framme så fick jag varmt gott kaffe och nygräddade lussebullar - smaskens!

Vilken härlig söndag...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar