Summa sidvisningar

lördag 25 december 2010

Jag hade varit snäll...!

Vilken härlig Julafton!

Julafton inleddes ju med en härlig frukost framför granen, tillsammans med maken och yngsta sonen...för att sedan ruscha på med powerwalk i bitande kyla, smoothie, ombyte till snygg-kläder så klart och så vidare till julaftonsfirande i Kolbäck...och kan ni tänka er...?
"Tomten kom dit!"
Och han hade en stoooooor säck, fylld med härliga klappar av alla de slag, och jag törs nog påstå att det inte bara var barnen som var förväntansfulla...:-)
Fastän de flesta av oss alltid kläcker ur oss att "Äsch, Tomten finns ju inte..." så nog sjutton tindrar ögonen på oss i alla fall så snart han har satt foten innanför dörren...:-)

Näää nu tror jag att jag måste, eller jag menar så klart, jag vill, ta en skinkmacka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar