Summa sidvisningar

fredag 10 december 2010

Energigivande eller energitjyvande...?

Ja, jag vet vad jag väljer...
Energigivande - så klart!
Och nej, jag har inte rökt svamp & svamlar en massa...Det handlar helt enkelt om vänskap och vad vänskap betyder, om vilka vänner man väljer att omge sig med, det handlar om "är glaset halvtomt eller halvfullt", det handlar om hur man väljer att se på världen, hur man väljer att bli bemött av sina medmänniskor...men framför allt om vänskap.


Och ja, jag känner mig lite som en filosof ikväll, jag som inte ens har luftat rödvinet...haha!

Energitjyvar är bland det värstaste jag vet och därför har jag bestämt att jag inte tänker leka med dem längre..!


Bättre att välja de vänner & den vänskap, de händelser med mera som GER energi, istället för sådana och sådant som STJÄL energi.

Tänk vad mycket bättre det redan känns, bara av att bestämma sig!

1 kommentar:

  1. Håller med dig där! Jag har också börjat göra de valen. För min egen sinnesfrid! Ha en skön helg vännen! Kram.

    SvaraRadera