Summa sidvisningar

torsdag 9 december 2010

En äkta vilodag...!

Idag har jag haft en äkta vilodag, på riktigt, det är helt sant...!
Och då menar jag så klart vilodag från träning, haha, vilket inte inträffar särskilt ofta men ibland så...:-)

Jag har idag "bara" arbetat, pendlat 2 gånger 1 1/2 timme, lunchat, träffat rara & roliga kollegor, vilat, arbetat...puh!
Det blev en låååång dag, särskilt när jag ska arbeta 4 timmar men arbetsdagen blir i själva verket 11 timmar...
Tur det finns vilrum på jobbet!
Japp, där barrikaderade jag mig ett tag på eftermiddagen när nacken började värka och huvudet kändes som om det vägde ett ton. Gick alldeles utmärkt att köra rehabträning där och sedan lade jag mig raklång och vilade...snark, vad skönt det var!

Nu tror jag att jag ska gotta mig lite extra och krypa ned under täcket och göra en tidig kväll med en bra bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar