Summa sidvisningar

måndag 13 december 2010

Knäckebröd i knät?

Hmmm...mitt ena knä har varit lite bråkigt senaste tiden...:-(
Morr...jag blir lite irriterad på det när det inte vill göra som jag vill, d v s fungera klanderfritt...!

För tillfället låter det som om det sitter en liten ful gubbe inuti knäskålen och han knastrar så förbenat med en massa knäckebröd...

...har han inget bättre för sig, eller?

Nåja, knät fick som det uppenbarligen ville...vila från träning idag, endast rehabträning fick det bli, både för nacken och knät.

Stackars maken hade behövt öronproppar när jag och knät körde rehabövningar i vardagsrummet...framför tv:n...Han tyckte verkligen inte att det skulle låta på det där viset...haha!

Nu ska jag ta lite nyttig & god yoghurt och läsa en bok...mys på hög nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar