Summa sidvisningar

tisdag 7 december 2010

Jag gör det jag är bra på!

Nu är ju jag bra på många saker (ja, ja...vem bryr sig om Jantelagen?!) så ibland blir det marigt att välja ut just vad jag ska göra bäst just idag...;-)
Just idag valde jag att fika bäst tillsammans med två himla goda vänner, och efter det gav vi oss raskt i kast med någonting heeelt annat, vilket jag förövrigt också är himla bäst på...
...Shopping!
Nu kan ju detta tyckas himla ytligt och självcentrerat men det helt enkelt just vad jag behövde idag, i gott sällskap av finaste vänner!
Sååå, tänk på det - att bejaka just det Du vill, det Du önskar, det Du behöver - just vid det tillfället - så blir det med största sannolikhet bra.

En annan viktig sak att komma ihåg är att älska sig själv...allt blir så mycket lättare då!

1 kommentar:

  1. Tack Majsan för de orden! De kan man aldrig höra för ofta! Kram på dig vännen!

    SvaraRadera