Summa sidvisningar

onsdag 29 december 2010

Vilodag...det vete f*n...:-)

Vad är vila....egentligen...?

Ja, inte blev det som för käre Kronblom i alla fall...haha!

Jag hade ju bestämt att jag skulle ta mig en vilodag...och så slutade det med wild & crazy shopping...!

Löpte shopping-amok på Hälla Köpcentrum idag...bland alla andra 27 miljoner människor...!


Målet var att hitta en ny bikini och en ny baddräkt...tappade ju bikinibrallorna på badet igår och baddräkten hade jag åkt hål i på ett äventyrsbad...:-)

Efter att ha övat torrsim i provhytten, ja för att kolla att allt sitter kvar när man simmar alltså, så hade jag bestämt mig för en av varje - super!

Så varför i hela friden hängde jag tillbaka baddräkten jag hittade?!
Hjärnsläpp...or what?
Nåväl, fyndade lite gott & blandat, fick skrattanfall i provhytten, överraskade sonen med en ny handboll = toklycklig...!

Å som grädde på moset hade jag supernajs sällskap på shoppingturen!

Imorrn får det bli tuff träning istället...shopping tar på tok för mycket på krafterna...haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar