Summa sidvisningar

tisdag 21 december 2010

Vem var det som dök upp i spegeln på zumban?

Tycker det är roligt med förändring...:-) Mest om jag får bestämma när förändringen i fråga ska ske så klart, haha, vem vill inte vara "in charge" så att säga?

Idag var det dags för Hårförändring...
Begav mig till frissan på förmiddagen och hängav jag mig helt & fullt till frisören och sade: "Du får faktiskt göra lite som du vill idag..."

Och det gjorde hon, med besked...:-)

Det blev fräsch färg, med coola färgeffekter i håret samt att frisyren numera är väsentligt kortare...Men det absolut häftigaste var att jag numera har
"Lugg"


Efter frissan ilade jag som en tok vidare till Zumban, stress - stress, men ack så roligt!
Kände mig aningen förvirrad bara emellanåt när jag fick syn på en mörkhårig tjej med hellugg...har aldrig sett henne här förut...vem ÄR det?

Väl hemma igen så kliver jag in i vårt arbetsrum, där maken sitter i ett telefonmöte och han hoppade till ordentligt när jag klev in med ett leende på läpparna...Hoppas han inte vaknar något inatt och blir rädd när han ser mig bredvid...haha...typ, var tog min fru vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar