Summa sidvisningar

söndag 19 december 2010

Taktkänsla...

Självklart ville jag ut & powerwalka i detta underbara snöstormande landskap...
Trodde först att jag skulle kunna låta bli eftersom jag hade så mycket att göra inomhus...Men till slut tyckte maken att det var dags att sparka ut mig så han, citat: "skulle få dammsuga i fred..."
Det händer något med mig om jag inte får komma ut och få frisk luft och röra på mig, blir liksom alldeles nipprig!

Nåväl, på med tjusigt och varmt lila underställ i ull och så några fler lager av kläder...redo!

Som vanligt lyckas jag ta mig in på de vägar som inte är plogade ännu, haha, men då är det bara till att öka volymen på musiken och stampa, hoppa, skutta på!
Jepp, i takt till Stamp On The Ground så går det mesta, även om det innebär att man måste ta sats och hoppa igenom snövallarna...;-)

En kopp grönt te blir det nu...mmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar