Summa sidvisningar

söndag 5 december 2010

Mammas lott i livet...

Ja, vad är mammans lott i livet?
Just nu känns det lite som att jag mest måste oroa mig lite och samtidigt släppa taget...att försöka tänka...
"...det ordnar sig!"
Först är de små liven just små och mamman oroar sig för skrapsår, att de ska bli retade, att de ska cykla omkull...ja, listan kan ju så klart göras hur lång som helst...:-)
Sedan växer de upp och plötsligt ska mamman oroa sig för helt andra saker, eller...?
Eller är det samma saker som mamman nu ska oroa sig för, fast i en ny release?
Nu har vi haft 18-årsfirande, med god mat och tårta så klart!
Och jag måste ju erkänna...det kändes faktiskt inte så oroande, eller, ja...lite orolig är jag så klart; ikväll skulle ju allt möjligt ske...dricka Jäger kanske, gå på Krogen...
Hur gick det här till egentligen...?
Nyss var ungen en liten skrutt på 3 år...som skulle ringa Polisen för, citat: "Hans jälva mamma var dum..." (ja, han kunde ju inte ens prata rent...haha)

Nu tror jag den för evigt 27-åriga mamman ska ta & knyta sig...Imorrn finns det garanterat fler och andra saker att oroa sig för...;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar