Summa sidvisningar

torsdag 23 december 2010

Inception...

Vad i hela friden är Inception?

Jag såg filmen Inception igår kväll, mysigt att sitta uppkrupen i soffan med en kopp juligt te...maken hade gått och lagt sig...han satt ändå bara och höll på att dra på sig en fet whiplash-skada i nacken genom att somna till i fåtöljen...!

Filmen var superskum men superbra...så bra att jag är övertygad om att just begreppet "Inception" fungerar - på riktigt...hu så läskigt!

Inception innebär att man, genom att ta sig in i en persons drömmar, kan plantera en idé, som den personen sedan genomför...


...och vad tror ni jag drömde inatt?!
Jag drömde att det var krig i vår "vanliga" värld men att det fanns möjlighet att fly till en alternativ värld, en drömvärld...och där kunde man...
...dansa Zumba hela tiden, till och med när man drömmer alltså...!
Undrar vem det var som planterade den idén i mitt huvud när jag sov inatt..?
Och vad blir nästa steg...?

Tänk om maken planterar en idé om att jag gillar att dammsuga - hjääääääääääääälp!

Nej nu är det bäst jag sätter fart med sista jul- & städpyssleriet...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar