Summa sidvisningar

torsdag 16 december 2010

Jag hade i alla fall inte motvind..:-)

Jag brukar försöka se saker & ting från ett positivt perspektiv - jag har ju trots allt ett val...Jag kan inte styra alla händelser men jag kan välja hur jag förhåller mig till dem...

Såååå, detta var inte så djupt och filosofiskt egentligen...
Idag handlade det om min Powerwalk...Ja, jag hade bestämt att jag skulle ha en vilodag, med tanke på den grymma träningsvärk jag har, men en promenad tar inte död på mig...!
På med underställ och resten av vintermunderingen (snöstorm...!) och på med musiken - lovely!

Men vänta nu? Varken cykelbanan, gångbanan eller vägen var ju plogad?!
Nu var det sådana där vackra vita snövallar överallt, sådana där som man bara kan ta sig igenom med Icebugskor och att skutta som en bergsget...;-)
...I just loooooove mina Icebug...!     

Snart är det dags att plocka fram skidorna - hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar