Summa sidvisningar

tisdag 21 december 2010

God morgon härligt spännande Tisdag!

Som vanligt kommer jag i säng på tok för sent, måste läsa en stund, måste lösa ett par Killer Sudoku...eller måste och måste...?
"Jag vill..."
Och så blir klockan halv ett typ...och självklart är jag trött som en gris när alarmet går igång på morgonen...!

Tur att underbara maken var uppe före mig och hade kokat ägg och fixat kaffe - genast blev jag pigg och kände hur värmen och glädjen spred sig i kroppen...alldeles varm i hjärtat blev jag...

Idag blir en spännande dag - först ska håret fixas - jag tror jag ska ge frissan fria händer och bara slå ut med armarna och säga:
"Gör vad du vill - jag vill bara bli Gorgeous!"
Efter det blir det till att snabbt svira om till träningskläder och bege sig till Dansverkstan och Zumba loss till ett tokigt & svettigt Zumba Fitnesspass med bästa Linda!

Det blir en härlig Tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar