Summa sidvisningar

lördag 18 december 2010

Tomtenissar i farten..!

Hej Tomtegubbar, slå i glasen och låt oss lustiga vara...:-)

Ja, nog såg vi lustiga ut i eftermiddag allt, den ena värre än den andra, haha...barnen tittade aningen skumt på oss vuxna när vi satte på oss våra fina tomteluvor...nästan så man skulle kunna misstänka att de tyckte vi såg lite töntiga ut...?
Jag kände mig i alla fall inte töntig alls, i min otroligt snygga rosa tomteluva - ja, nu tycker säkert många att en tomteluva ska vara röd (så klart) men jag tycker som jag vill - och jag älskar ju rosa...!


Hur som helst...Hallontryfflarna blev ljuvliga, Wienernougaten smaskens och jordnötssmörbollar doppade i choklad var gudomligt goda!

Här kommer några härliga bilder på allt smaskens:

      

Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar