Summa sidvisningar

onsdag 15 december 2010

Jag har fått en ny vän!

Tänk vad man kan utvecklas...bara man vill och har bestämt sig!

Inledde denna underbara Onsdag med ett besök & behandling hos sjukgymnasten - hon gör underverk med mina spända nackmuskler!
Därefter var det dags att träffa Angelica, min stentuffa inspiratör och tillika PT - äntligen!! Jag har saknat henne...haha...låter kanske lite galet men så är det i alla fall!
Precis när man tror att..."näääää nu orkar jag inte något mer"...ja, då kommer hon med uppmuntrande pepp så man liksom får mer energi, typ ända från tårna!

Idag skulle vi lägga till lite nytt & skoj...hehe...spännande!
Utfallssteg - jippiiiieee!
Självklart med några blanka fina tunga hantlar i händerna...!

Sedan var det dags för mig att visa hur sabla stark jag blivit när jag gör mina dips på bänken...hehe...trodde det skulle bli "like a walk in the park"...
Men icke sa nicke, eller Angelica, "det där såg för lätt ut"...
Hon stoppade resolut dit en 10 kg's skivstång i knät på mig och så var det bara på´t igen!


Körde stenhårt på Bosun också så klart, både jogging och "vanlig" planka...eller vanlig & vanlig...idag klockade Angelica mig och för varje gång hon sa hur länge jag hade stått i en snygg planka, så flög fan i mig och jag tänkte: "Aldrig i livet att jag ger upp...lite till, lite till....ahhh, tomatröd i ansiktet men vad gör det om hundra år?

Efter att ha varvat ned lite på crosstrainern var det så dags att dra vidare på nästa grej...Zumba! Kände mig lite som en uppskruvad duracellkanin som rökt lite för många morötter...haha!

Nu tror jag att jag ska koka mig en balja grönt te och avnjuta det med ett par bitar god choklad...eller kanske ett torn av choklad?

1 kommentar:

  1. hi hi maria! underbar text:))) Enjoy !!! det är även grymt kul att ha en kund som dej, som slukar allt utan att tveka! GO GIRL GO!!!

    SvaraRadera