Summa sidvisningar

tisdag 21 december 2010

Rimmad...skinka?

Det här med att rimma är inte riktigt min grej...Massor med roliga ord och meningar kommer upp, de liksom bara ploppar fram ur munnen, men sedan händer det inget mer...jag får inte ihop dem till något begripligt eller i alla fall något roligt...:-)

Den röda tråden vore fint att finna liksom...
...i stället för som ikväll på Tomtenatta, när jag skulle ge mig på att rimma på "Zumba" så jag kunde vinna en Zumbakryssning - det hade varit fett najs - så lyckades min hjärna producera massor med roliga idéer, rim & ramsor, bra ord...men sedan då...?

Nåja, jag gjorde så gott jag kunde, d v s jag satte ihop mina braiga grejor till ett Maria-rim och lämnade in det i alla fall...
Undrar om det går att muta juryn, eller någon domare som man kan smöra lite för...haha!

Tänker hålla tummarna hela natten...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar