Summa sidvisningar

onsdag 8 december 2010

Förvirrad...jag...?

Åhhh, som jag hade längtat hela dagen efter att få åka iväg till bästa Dansverkstan och Zumba loss ordentligt...halv sju åker vi...då kommer vi lagom i tid för att få bästa platserna, haha!
Väl framme tyckte vi nog att det verkade vara ovanligt få zumbianer på plats, men å andra sidan så börjar det ju dra ihop sig till jul så folk kanske har annat för sig (varför då kan man ju i och för sig undra..).
Fick fatt på vår danslärare Daniel och frågar lite snällt:
"Vill inte du leka med oss nu...?"
Han tittar lite förvånat på mig och säger:
"Men hjärtat, det är ju inte förrän om en timme..."

...Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Vi är här en hel timme fel...!

Nåja, bästa Britt a k a "Bibbi" löste situationen åt oss och bjöd på kaffe och sedan tyckte hon vi skulle passa på att fotografera oss...!
Hela Dansverkstan sjuder för tillfället av energi då det pågår fotografering inför julavslutning på söndag, men jag är inte så blyg av mig, och inte Therese heller, så efter att Britt slängt åt oss varsin cool Dansverkstan-tröja så tiggde vi varsin tomteluva och så lekte vi modeller ett tag!

Klockan kvart över tjugo var det så äntligen dags och då gav vi järnet!

Undrar om jag ska väcka maken så han kan lägga en kudde över huvudet på mig så jag kan somna nu...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar