Summa sidvisningar

måndag 27 december 2010

Opererad...igen?

Märkligt vad man kan drömma konstiga saker...:-)
Har under de senaste dagarna, typ 27..., haft ont i nacken när jag är still...och då särskilt när jag ska sova.
Och då har de konstiga drömmarna kommit som ett brev på posten...den ena värre än den andra...!

Inatt befann jag mig på Uppsala Akademiska och blev pånytt opererad av min eminente neurokirurg (=hjärnkirurg, jag vet...!). Det hade uppdagats att han minsann hade glömt att skruva fast titanplattorna i nacken och de hade börjat röra på sig när jag dansade zumba...så det var därför jag hade haft lite svårt med andningen och även svårt att sova....aaaaaaaaaaaaahhhhhhh!


Undrar om jag ska ta ett litet piller till natten så jag slipper sådana här drömmar...?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar