Summa sidvisningar

onsdag 15 december 2010

Kärt barn har många namn...

Javisst är det så...Jag syftar då på Onsdagen i veckan...
När jag var liten kallade vi den för Lill-Lördag och då fick man lite extra av det goda, så att säga...Ibland blev det pizza och jisses vad lyckliga vi var då (pizza intogs typ 4 gånger per år på den tiden...)


...och så fick vi mysa lite extra genom att vara uppe lite senare på kvällen än vanligt.

Härliga tider...!

Nuförtiden skiftar Onsdagens extrabenämning, det kan vara allt ifrån just Lill-Lördag, till Knas-Onsdag...och ibland slår det över helt och hållet, haha, till...
"Monstertränings-Onsdag"
Hmmm, lite fel i huvudet har jag kanske men jag längtar till denna speciella dag...Den inleds med ett ljuvligt styrkepass med söta PT:n Angelica och toppas med ett lunchpass i Zumba Fitness hos bästa Linda på Dansverkstan.

Det konstiga är att så fort den är över så börjar det klia och jag längtar som en tok till att det ska bli "Monstertränings-Onsdag" igen...!

Så...jag antar att jag kommer att känna mig lite extra lycklig imorrn om träningsvärken dessutom kommer som ett brev på posten...:-)
Vad gör ni denna speciella Dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar