Summa sidvisningar

torsdag 30 december 2010

Loca loca loca...!

Undrar om jag blivit helt hjärntvättad...?

Inledde dagens träningspass på Apalby med crosstrainer och rodd...mosade raskt vidare med mitt härliga träningsprogram...!

Utmanade mig själv på bosun idag och stod stark & snygg i en planka hela Jay Smiths "Like A Prayer" plus lite in på Sean Banans "Ett Gott Nytt Jul"...över tre minuter utan att tappa ryggen...Jag toppade dessutom med en minuts jogg på bosun - Yes!


...Nu var det äntligen dags för stretch...och jag står och stretchar mina ömma armar, mina härliga biceps och triceps...när jag kommer på mig själv att stå och rulla en sexig åtta med höfterna till Shakiras "Loca" som spelar i mina öron...!


...för så har min kära danslärare lärt upp mig - på Zumba Fitnesspasset...moahahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar