Summa sidvisningar

söndag 10 augusti 2014

Yoga med slick på näsan.

Bestämde mig för att köra lite kvällsyoga med fokus på att ge mina höfter lite extra kärlek.

Rullade ut min rosa vackra yogamatta i mitt rum.

På med skön musik, ni vet sådan där musik man blir lite glad av. Lite extra sådär.



Flödade genom en drös med sköna solhälsningar.

Solhälsningar av alla de slag men ändå med en tanke bakom.

Fick verkligen chansen att sträcka ut min rygg, mina vader, mina hamstrings.

Bakåtböjningar och framåtfällningar - i balans.

Höftöppnare och kärlek till hjärtat och bröstet - också i balans.

Jobbade mig skönt ned på mattan och gav höfterna lite extra kärlek.



Färdig 40 minuter senare. Svish så försvann tiden i ett nafs.



Sedan fick maken filma en sekvens.

Jag gillar inte att filma mig under en klass, eller i ett flöde. Det stör.

Men efteråt, gärna.



För även om man inte behöver sträva efter perfektion - det är i alla fall inte vad jag är ute efter - så är det bra att filma sig själv.

På det viset kan jag koppla ihop känslan som uppstår i kroppen i en asana, eller i ett flöde, med det jag ser på videon.

Då kommer utvecklingen.



Så, här kommer en liten videosekvens och självklart har jag sällskap :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar