Summa sidvisningar

tisdag 26 augusti 2014

Ro i kroppen.

Andra kvällen i rad som jag yogar på egen hand.
Lugnt och rofyllt på hemmaplan.

Igår kväll i fint sällskap av Yogobe och en skön och samtidigt en aningens plågsam ryggradstvätt med sköna Milla Floryd bland annat.
Ikväll alldeles på egen hand.
Bara jag och min yogamatta. Tända ljus och skön bakgrundsmusik.

Fint och stämningsfullt.

Ända till voffen kom på att matte hade rullat ut mattan.
Han blir alltid alldeles till sig när jag gör det.
Vips sprang han och hämtade sitt rep.
Ett rep med knutar i ändarna.
Bam! Så smashade han mig i rumpan där jag ligger i chaturanga.
Han slänger liksom med det från sida till sida och då råkade förmodligen min rumpa vara precis i lagom höjd.

Men jag blir faktiskt inte störd av det.
Jag yogar på ändå.
Får rätt som det är en slick på näsan - puss på dig Charlie ♡ - du får vara med!

Men jag saknar en sak. Lille Mike kom också alltid springandes så fort jag rullade ut yogamattan.
Helst ville han i under mig och rulla upp sin mage.

Mike Tyson, du fattas mig ♡.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar