Summa sidvisningar

fredag 22 augusti 2014

Sova är bra.

Uppspelt så till den milda grad att jag inte kan somna.

Tusen tankar som far igenom huvudet.
Kors & tvärs och överallt & ingenstans.

Packningen står nästan-klar i vardagsrummet.
Matlådor finns färdiga i kylskåpet, bara att packa ned imorrn bitti.

Lagom när jag trodde jag packat klart dök tanken upp: "vad har man på sig på en PT-utbildning?"
Träningskläder såklart.
Oavsett om det är teori första helgen eller inte.
Eller bekväma och kanske lite sportiga i alla fall.

Eller?

Jag har bestämt att jag åker i sköna sportiga kläder och så har jag med mig ett snygg-ombyte om vi får för oss att äta ute på lördag kväll.
För övrigt blir det leasure style.

Nu släcker jag lampan och hoppas på några timmars sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar