Summa sidvisningar

lördag 23 augusti 2014

Återupprättar balansen.

Stel som f*n i ryggen & yr i huvudet.
Japp.
Så började min dag imorse.

Inget vidare men inte så konstigt egentligen.

Jag KAN inte sitta på en stol en hel dag utan konsekvenser.
Det spelar ingen roll att vi tar bensträckare varje timme.
Kotorna pressas ihop och ryggen blir alldeles ihoptryckt, vilket i sin tur påverkar min nacke.

Så, vad göra?

Jo, direkt efter dagens utbildning så svidade jag om och gick - japp! - sex trappor upp till gymmet.
Såååå skönt med trappor.

Sedan körde jag en ordentlig uppvärmning för att därefter leta rätt på en skivstång.
Knäböj för hela slanten, i alla möjliga skepnader.
Frivändningar.
Marklyft.
Utfallsgång med skivstång.
Magträning.

Det tyckte ryggen om.
Ja, hela kroppen gillade det.
Och knoppen fick lite ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar