Summa sidvisningar

fredag 8 augusti 2014

Annorlunda fredag.

Wow!

Vilken annorlunda fredagkväll vi haft.
Och då menar jag brannorlunda.

Japp. Jag hittade just på ett nytt ord: bra + annorlunda = brannorlunda.

1) Tidig middag, vilket verkligen inte hör till vanligheterna.
2) Och istället för att ta den gamla vanliga kvällsprommisen med Charlie så tog vi oss ned till Lillåudden.
Därifrån gick vi en skön promenad bort till Öster Mälarstrand.
Ja, vi hamnade till slut ända borta vid hundbadet på Framnäs.

På vägen dit fick Charlie förmånen att hälsa på söta kissen Molly och på vägen tillbaka bjöd maken på mjukglass.

3) Sedan hamnade vi hemma hos familjen Bergstrand och blev bjudna på kaffe och skratt.

Väl hemma så typ trillade Charlie omkull på köksgolvet och suckade djupt. Såg rätt så nöjd ut.

Själv har jag parkerat mig i sängen och tänker gotta mig i min bok om Yin-yoga.

Jag känner mig nämligen också rätt nöjd och belåten med kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar