Summa sidvisningar

lördag 2 augusti 2014

Filosoferar.

Jag skriver det på en gång.
Detta inlägg kommer handla om bajs.

Japp.
Så du som är känslig får hoppa ur helt enkelt ;-)

Jag har nästan alltid haft problem med min mage.
Förstoppning.
Verkligen inget vidare.
Och det blir inte bättre eller lättare av att jag äter en del medicin som kan göra en förstoppad.

Men nu tror jag att jag hittat det ultimata sättet att få bajsa ordentligt.

Att springa.
Löpträning.

Ända sedan jag började med min löpträning, i juni, har jag märkt av en förbättring på denna front.

Och idag kan man väl säga att det hela kulminerade.
Kanske lite väl mycket till och med.

Före loppet, efter loppet, efter middagen.
Jotack - fem (5!) gånger på en och samma dag.

Nu får det räcka med skitsnack för idag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar