Summa sidvisningar

fredag 22 augusti 2014

Hotell-Yoga.

Planen var att träna styrketräning efter PT-utbildningens första dag.

Och jag brukar hålla mig till de planer jag gör.

Men ibland får man tänka om.

Särskilt efter att ha varit vaken sedan 05.30 - och fått till fyra timmar sömn - och lägg därtill all anspänning och pirr inför utbildningen.

Ingen idé att liksom slå knut på sig själv för att till varje pris få till det där träningspasset.
Det blir ingen kvalitet. Ingen energi. Bara blaj.

Så jag gjorde en ny plan helt enkelt.
Eller plan och plan - jag skippade min plan och lät kroppen bestämma vad den behövde.

Yoga var det den längtade efter.

Trött i ryggen efter att ha suttit nästan hela dagen.
Trött i huvudet efter att ha pratat skelett, muskler och ligament en hel dag.

Då är det fint att ha Yogobe med sig på hotellrummet.
Bara logga in och öppna godispåsen :-)

Namasté ♡.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar