Summa sidvisningar

torsdag 14 augusti 2014

Egentid en torsdag.

Hade lägenheten alldeles för mig själv ikväll.
Ja, voffen var hemma, men inga "störande" moment som make och son.

Visserligen har jag ett eget rum som jag både kan och brukar yoga i, men ibland känns det lite instängt där.
Lite trångt.

Så ikväll bredde jag ut mig i vardagsrummet.
Tog fram yogabälten, block & kudde.
Och så mattan såklart.

Loggade in på Yogobe och letade rätt på Johanna Anderssons videos.
Sedan blev det yoga för löpare, yoga med fokus på axlar & bröstet, happy heart.

På egen hand körde jag sedan Milla Floryds pass för bröstrygg, ländrygg & lite kärlek till höfterna.

Avslutade med sittande meditation.

Och vips hade det gått en och en halv timme.

Känner mig rätt så skön nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar