Summa sidvisningar

måndag 25 augusti 2014

PT, PT.

Lagom slut i huvudet och med en kropp som var helt knäckt av alldeles för mycket stillasittande i helgen kändes det extra kul att ha en PT-träning med starka K inbokad.

Efter en schysst tallrik gröt och en gokaffe var det dags att ge sig av till gymmet.

Och ja, jag tog bilen.
Inte för att jag är lat utan för att jag inte vill ha skavsår på musslan. Så var det med det.

Lade i ordentligt med parkeringskosing.

In och värmde upp lite snabbt.
Sedan körde vi på.
* Ryck - nöta, nöta, nöta. Så där så jag nästan ville klappa till K med skivstången, haha. Men dock ett ✔
* Armhävningar - ✔
* Pull-ups - ✔
* Dips - ✔
* Handstand push-ups - ✔
* Toes to bar - här blir det till att nöta, nöta. Ett halvt ✔

Sedan hade jag sådan tur att det nästan var dags för Ks Crosstraining-pass att starta så självklart var jag kvar och körde järnet med Carita - wooohooo!

Sedan låg vi som två svettloppor och stretchade, snackade och skrattade.

Avslutade med att lägga oss i Happy Baby - lagom när stackars K vänder sig om och får två muskulösa rövar rakt i fejset. Men vi bjuder på den :-)

Helt okej start på veckan!

På väg ut till bilen slår det mig att jag blev kvar längre än planerat.
Parkeringen!
Klockan var 12.32 när jag kommer ut.

Ibland har man tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar