Summa sidvisningar

torsdag 17 juli 2014

Vad kroppen behöver ska den få.

Hade planerat att köra ett styrkepass på gymmet ikväll.

Men kroppen ville liksom inte ta på sig tajt sport-bh eller gymkläder överhuvudtaget.
För att inte tala om att behöva snöra på sig ett par träningsskor.

Det kändes som att kroppen - och knoppen - var i behov av något helt annat.

Så jag lyssnade på min kropp och bytte om till sköna kläder, rullade ut min härliga yogamatta.

Loggade in på Yogobe.

Jag letade rätt på Milla Floryd och tajmade höfter, bröstryggsyoga och bara lät kroppen följa med.

Avslutade med att låta mig avstressas helt - för det var nog där skon klämde liksom - i sällskap av fina Viktor Fridh.
Att göra grimaser för att sedan slappna av helt funkar verkligen.
Det var nästan så jag kunde känna hur fnisset ville bubbla över och liksom skölja bort stressen och de spänningar som fanns.

Nu känns det fint i både knopp och kropp.

Namasté.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar