Summa sidvisningar

onsdag 9 juli 2014

Endorfinerad.

Wow!

Ikväll: Sommarfys med Maria
Var: Djäkneberget
Kl: 17.30 - 18.30

Status: Wow, wow, wow
Känsla: Endorfinhög

Ett härligt initiativ av "Vänliga Västerås" där alla, precis alla, är varmt välkomna att vara med.

Jag kör fysträningen och anpassar den såklart så att alla kan deltaga.

Sedan peppar jag, jag tjoar och tjatar - och så blåser jag i visselpipan.

Och att det är roligt att blåsa i visselpipan då ;-)

Skämt åsido, det bästa av allt med att få förmånen att coacha människor genom ett träningspass, är det man får tillbaka.

Ilskna blickar, haha, som raskt övergår i skratt, svettiga och röda fejs.
Frust & stånk.
Mera leenden.

Det är verkligen en unik känsla och jag tänker att jag ska vårda den ömt.

Och så kör vi igen om en vecka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar