Summa sidvisningar

söndag 20 juli 2014

Kvalitetstid på hemmaplan.

När det gäller styrketräning så är planen att köra 3 pass per vecka.

Och det brukar räcka så :-)

Men trots den där rackarns milen jag avverkade igår så kände jag mig oförskämt fräsch i kroppen idag.

Samtidigt hade jag ingen lust att dra till gymmet.
Kände att jag behövde vara hemma med sonen.
För även om han sitter på sitt rum och lyssnar på musik så finns jag i närheten, och det känns bra.
Så jag bestämde mig för att köra ett hemmapass.

Och jädrar i min låda vilket träningspartaj jag lyckades med.

1) Fitnessboll-pass med fokus på bål
2) WOD 5:an
3) Brutal mag-cirkel

Total tid: 40 min, inkl vila mellan seten.

Sedan blev det yoga-playtime med Yogobe och:
handståendeprep., delfinen, cat/cow, kamelen, chaturanga, tajmade höfter, stretch för ländrygg, bröstryggstretch.

Avslutade med 15 minuter sittande meditation.

Mår som en prinsessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar