Summa sidvisningar

tisdag 22 juli 2014

Produktiv dag.

Eftersom jag är själv hemma med Charlie så blev det en hyfsat tidig morgon mot när maken är hemma. Det är nästan alltid han som går ut med Charlie på morgonen.

Ut på morgonprommis hur som helst och vi passade på att gå lite längre än annars, det gäller att passa på innan det blir tokvarmt & kvavt.

Grötfrulle på det - mums.

Sedan en sväng till Member24 där jag körde ett tufft styrkepass i 90 minuter.
Bam!
Muttsvett, armsvett, knäskålssvett.
Och skinnflådda handflator.
Mmm, it feelt gooood.

Hem och hämta ut Charlie på nästa prommis.
Puh, nu var det HETT.

Dags för sen och välbehövlig lunch, smaskens.

Efter det unnade jag mig en ligga-platt-på-en-filt-stund ute på gräsmattan.

Sedan var det dags att dra till vackra Djäkneberget för att köra "Sommarfys" med Vänliga Västeråsare.
Alltid lika kul att få chansen att coacha, inspirera och köra skiten ur trevliga människor :-)

Väl hemma igen så preppade jag min middag och sedan packade jag in Charlie i bilen och åkte hem till kusin Jessica med familj för att gå på vovve-walk med Charlie och hans syrra Mira.

En helt fantastisk kväll vid Mälaren.
Solsken, en lätt bris och en skön pratstund.
Och så lite plask & lek med voffarna såklart.

Nu börjar det kännas i kroppen att dagen varit både lång och varm.

Skönt att slappa vid tv:n och bara vara.

Livet är skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar