Summa sidvisningar

onsdag 8 januari 2014

Yoga på sjukhusvis.

Jag är inte riktigt som andra patienter säger sjuksköterskorna.

In a positive way.

Jag bad maken ta med min yogamatta och mina yogablock igår. Hade funderat lite över detta med smärta och andning,  och vad jag kan påverka.

Så igår kväll yogade jag lite grann.
Bara "mjukyoga", med fokus på sträcka ut, rörlighet och avslappning.
Och i allt jag gjorde på mattan igår var det andningen som var den centrala delen.
Jag tänker att jag kanske kan andas mig igenom de där värsta smärtattackerna. Och jag inbillar mig då att den  smärtlindring jag får kanske kan få en extra skjuts.

För tro mig - det är INTE helt lätt att andas överhuvudtaget när de där smärtattackerna kommer.
De är som 7 rediga käftsmällar typ.

Jag är glad om ni vill hålla tummarna lite.

Namasté ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar