Summa sidvisningar

måndag 13 januari 2014

Vilken överraskning.

Var hemma på ca två timmars permission igår, sonen mår inget vidare av att vistas på sjukhus och jag längtar efter honom.
Å så får man ju inte smuggla in djur på sjukhus så det var en ren fröjd att få gosa med både Mike och Charlie.

Så fullproppad med smärtstillande samt piller med mig - för att inte riskera en smärtattack framför ögonen på sonen, kom maken och hämtade mig.

Och det var fantastiskt mysigt att sitta i soffan nära både son och kelsjuka husdjur.

Och så hade jag fått ett kuvert från Yogobe - hmmm, spännande!

Då visade det sig att jag fått "bra-grejer" för magen bland annat. Bara sådär :-)

Så, tack alla ni härliga på Yogobe, detta kom precis vid rätt tillfälle.

Namasté ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar