Summa sidvisningar

onsdag 22 januari 2014

Botox, eller.

Efter att ha sovit hyfsat gott var det så dags för behandling nummer 2 av nervblockad av trigeminusnerven.

Inte lika nervös denna gång - nu vet jag ju vad som ska hända - och nu hade jag dessutom äldsta sonen med som sällskap.

Vi får lov att sätta ny infart - of course -  men det är numera en baggis. Denna var den den 16:e sedan jag kom in den 29 december. 

Sedan var det dags. Daniel redo med kameran. Läkaren redo med sprutan och narkossköterskan redo för att knocka mig.

Vaknar lite senare upp och känner mig rätt så avslappnad. 

Att jag sedan, av sonen, får reda på att jag betett mig lite halvknasigt efteråt, men det får jag väl bjuda på :-)

Ex axplock:

"zumba är mitt liv"

Jag säger till sjuksköterskan att: "vore jag inte gift så..."och pekar åt läkarens håll.

"Min son har faktiskt epilepsi så jag måste ta hand om honom. .."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar