Summa sidvisningar

torsdag 9 januari 2014

Med alla medel.

Man brukar säga att i krig och kärlek är allt tillåtet.
Jag applicerar det även på min nuvarande situation.
Det vill säga,  jag tar till alla medel för att överleva detta med förståndet i behåll.

Jag kan inte påstå att jag är religiös eller aktivt troende, men det känns bra att läsa mina "prästvänners" fina ord - både sådant de skrivit tidigare och sådant de skriver nu.

I yogan är det andningen som är i fokus.
Yogan hjälper mig fokusera. Jag yogar en stund varje dag.

Jag affirmerar.

Jag tänker på allt fint alla skrivit på facebook - säkert finns det någon som tycker det är ett ytligt forum där det skrivna ordet inte betyder något - men det struntar jag högaktningsfullt i. För mig betyder det mycket.

Sedan har vi vännerna som lite smygande dykt upp - sådana jag inte hade förväntat mig skulle göra det. Då blir jag extra glad.

Ödmjukt säger jag till alla er härliga: fortsätt med det ni gör ♡.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar