Summa sidvisningar

torsdag 9 januari 2014

Sängarrest.

Hela dagen har jag haft en känsla av svindel i kroppen.
Men bara åt höger sida.
En läskig känsla. Okontrollerbart, typ.
Så några olyckstillbud har det blivit under dagen.
...
1. Tyckte jag kunde bädda min egen säng.
Det tyckte inte mitt huvud.
Tjong, men föll hyfsat mjukt rätt över sängen, glidande ned på golvet.

2. Skulle bara kliva ur sängen på eftermiddagen. Bam! Vickade omkull och landade på rygg. Slog mig rejält i ländryggen - aj.

3. Hade varit på toa och kommer ut därifrån, håller mig nära det räcke som finns där samt att maken är stand-by.
Pow! Svajade till rätt in i tv:n och slog i örat och sidan av huvudet.

Förutom dessa små incidenter har jag svindlat iväg sittande på sängkanten, i fåtöljen och i badrummet.

Så nu har jag sängarrest.
Jag får helt enkelt ringa på mina betjänter när jag vill något.

Och nu vill jag sjunga: "I want to break free..."

https://www.youtube.com/watch?v=kEKVLjXO2Fk&feature=youtube_gdata_player

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar