Summa sidvisningar

torsdag 16 januari 2014

Ätpinnar.

Är det inte nålar så är det pinnar.
I detta fallet ätpinnar, typ.
Men istället för sötsur sås så fick jag ett slags bedövningsmedel.

Allt för att försöka blockera de nervbanor som orsakar denna vansinniga huvudvärk.

Äckligt? JA
Smärtsamt? JA
Förödmjukande? JA
Humorfaktor? Trots allt,  HÖG, och då för den som var med som stöd, i detta fallet, maken. Och det är ju bara att titta på bilderna.

Nästa behandling: xylokaindropp med narkosmedel & annat skoj.
Under en och en halv timme fick jag detta.

Läskigt? JA
Smärtsamt? NEJ
Förödmjukande/pinsamt? En aning.
Humorfaktor? Igen, trots allt, JA. Det var ju en rätt så rolig underhållning för Rebecca som var med mig som stöd.
Fatta själv hur det låter när jag ligger och småfnissar för mig själv, när jag "skäller" på Rebecca för att hon sitter och gungar från sida till sida på sin stol - fastän det är jag som inte kan fästa blicken....osv.

Tyvärr hjälpte ingen av metoderna, vilket gör mig ledsen.

Men vi tar nya tag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar