Summa sidvisningar

onsdag 29 oktober 2014

Stopp där.

Mmm.

Idag verkar det som om Livet kom ikapp.

Och då sade kroppen ifrån.

Efter dessa tuffa utbildningsveckor, samtidigt som pappa blev svårt sjuk och i kombination med att mamma inte heller är helt frisk, så verkade det som att kroppen fick nog.

Hela dagen har ägnats åt mamma- & pappaomvårdnad. Med allt vad det innebär.
Sjukhusbesök, rullatorprommis, matfix och kramstund. Telefonsamtal för att fixa så de kan klara sig lite bättre.

Efter allt detta tog jag ett beslut att åka iväg och köra ett styrkepass för Rebecca.
30 minuter Tabata Strength.

Efter detta hände något i kroppen.
Benen blev till jello och jag kände mig alldeles matt.
Så boxningen lämnade jag walk over på.

Rullade istället ut yogamattan och bara yogade på.
Avslutade med Savasana.
Vaknade till av att jag snarkade.

Om kroppen fick vad den behövde?
Ja, det kan man säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar