Summa sidvisningar

lördag 4 oktober 2014

Fel blev rätt.

Uppe med tuppen i morse.
Inte så vanligt för mig.
Maken brukar liksom sköta om de tidiga morgongrejerna.
Som att gå ut med voffen. Och göra frulle. Och väcka mig :-)

Imorse var det andra bullar då han är på tjänsteresa.

Nåja, jag fixade det galant.
Lille Charlie tog sovmorgon och sov till kl 8.
Skönt med kort morgonprommis.
Smaskens med bovetegröt till frulle.

Sedan snabbpacka ihop boxningsväskan för att dra på tjejträning på BK Rapid.
Lite stressad.

Nästan framme på stan för att parkera slår det mig - mina skor är kvar hemma.

Inte mycket att göra - mina Converse fick sitta kvar på fötterna.

Och det var det bästa som kunde hänt!
Helt perfekta pjuck att träna boxning i.
Fantastisk skön känsla i stegen, i att röra sig runt säcken.
Lätt på foten skulle man kunna säga.

Nästa pass kommer definitivt köras i Converse-pjucken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar