Summa sidvisningar

söndag 26 oktober 2014

Stolt.

Steg 3, dag 14.
Resan mot att bli Licensierad Personlig Tränare.

Idag vann jag en delseger.

Klarade min praktiska examination med bravur.
Tror faktiskt aldrig jag fått så fantastiskt fin feedback som jag fick idag.
Superlativen fullkomligt haglade och det kändes helt underbart.

För en sak är säker - den här utbildningen är ingen lätt sak - tvärtom.
Det krävs fullt fokus och ett engagemang utan dess like.
Men har man den biten med sig och tar ansvar för att nå sitt mål och lyckas så är allt möjligt.

Särskilt när man har sådana fantastiska lärare.
Lärare som inte bara lär ut ren kunskap, utan har ett genuint äkta engagemang i sina elever.
Lärare som bjuder på sig själva.

Imorgon blir det vila och återhämtning, både mentalt och fysiskt.
På tisdag skriver jag tentamen.

Sedan är det dags att börja jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar