Summa sidvisningar

tisdag 23 september 2014

Som jag saknat.

Jag fullkomligt älskar att styrketräna.
Likaså att boxas.
Yoga är fantastiskt.

Och så finns det en sak som jag tycker är såååå kul, men valt bort ett tag. Eller valt bort lite grann i alla fall.

Zumba Fitness.

Att dansa, eller träna, Zumba Fitness skänker mig sådan glädje.
Och en jäkla massa flås & svett.
Men framförallt glädje.
Jag blir liksom alldeles nipprig.

Det sockerdricksbubblar i hjärtat, sådär så det svämmar över lite.

Och extra kul är det när jag får sällskap av mina nippriga Zumbakusiner.

Att dessutom få förmånen att köra Zumba Fitness för grymmaste instruktören ever - Linda Hemrell - ja, det gjorde ju inte saken sämre direkt.

Hon får oss alla att känna oss som stjärnor, vi rullar på höfterna, vi skakar på axlarna och känner oss helt fantastiska.

Bubblet har inte lagt sig än :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar