Summa sidvisningar

tisdag 16 september 2014

Skönträning.

Kroppen håller på att återhämta sig efter helgens tre dagar fyllda med träning.
Träning där vi nästan inte belastat kroppen alls.

Men - att nöta teknik, att jobba med övningar som man aldrig gjort tidigare, att rollspela som PT respektive klient eller kund, tar mer på kroppen än man kan tro.

Så min egen styrketräning, min plan, får liksom vänta lite.
Jag vill ha kraft och styrka kvar till nästa del i PT-utbildningen.
Och då funkar det inte att köra på som vanligt.

Idag har jag kört speed-training på hemmaplan (åkte ifrån gymkortet).
TRX:en fick sig en omgång, likaså lilla och stora gummibandet.
35 minuter - bam!

Pausade sedan för att åka på massage.
Smärtsamt skönt - tack Åsa!

Skön skogspromenad med make och vovve. Vardagsmotion när den är som bäst.

Avslutade med Yogobe-yoga.
Fantastiskt stärkande pass med Johanna Andersson och så en meditation med Milla Floryd.

Precis vad JAG behövde just idag.

Namasté ♡.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar