Summa sidvisningar

måndag 4 november 2013

Utveckling minsann.

Övning ger färdighet.
Man blir bra på det man övar på.
Klyschor, javisst, men likafullt helt sant.

Jag hade gett mig den på att jag skulle kunna stå på knä på en fitnessboll, så jag har kört den övningen på mina klasser, hemma och på gymmet - lite här och lite där.

Och visst har det hänt grejer!

Idag när jag var och tränade med Rebecca på Actic så testade jag att komma upp på knä och försökte stå kvar där mer än några futtiga sekunder - och WOW! Jag stod både länge och snyggt.
Så vi testade att ta det vidare till nästa steg - Rebecca kastade en medicinboll på 3 kilo till mig och jag fick kasta tillbaka - och WOW, igen liksom!
Detta är ju fantastiskt - vad kan man mer göra?
Jo, man kan spela luftgitarr, göra discomoves och mycket mer...det är bara fantasin som sätter gränsen.

Prova du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar