Summa sidvisningar

tisdag 19 november 2013

Addicted.

Mangon tog slut igår kväll.
En lätt känsla av panik infann sig direkt typ.
"Måste till affären!"
Pga tidsbrist och utan bil kom jag inte iväg till någon affär under dagen.

Gaaaaah - Hur ska detta sluta?

Maken kommer hem från Stockholm - bilen är hemma igen.

Men hinner inte till affären då jag ska iväg och hålla träningspass på kvällen.

Maken meddelar att han ska gå över till Netto och handla "det mest akuta".
Varpå jag frågar: "Kan du handla Mango?"
Maken: "De brukar inte ha det där, kan du inte bara vara utan en kväll? Ta lite hallon?"

Öhhhh?

Jag: "Jamen då kan ju du vara utan snus ikväll."

Sade jag och åkte iväg...
Och nej, det var inte särskilt snällt av mig.

Men man kan ju inte ersätta mango med hallon, hallååååå...!

Senare fick jag ett sms: "Jag har fixat mango"

Jag älskar dig Stefan ♡♡♡ - typ som mango :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar