Summa sidvisningar

tisdag 12 november 2013

Stabilt...NOT :-)

Känner mig så mycket bättre idag - både snor och hosta verkar ha taggat ned, puh!

Så, jag bestämde mig för att köra ett av mina nya Danijela-pass - Bosupasset.
Trodde det skulle bli en simpel match, a piece of cake, a walk in the park.

Moahahahahaha.

De flesta övningarna hade jag inga problem att utföra - svinjobbiga men genomförbara.


Ända tills jag kom till "Fällkniven - på bosu".

Första försöket - jag trillade av bosun - bam, rakt ned på golvet.

Gapskratt.

Andra försöket - fick till 3 reps - trillade av bosun, igen rakt ned på golvet.

Gapskratt och svordomar.

Tredje gången gillt - upp på hästen liksom - höll mig kvar 4 reps till - men ramlade inte av, bara vinglade lite.
Stabiliserade - gjorde 3 till.

Allt går - med lagom mycket jävlar anamma och efteråt så får man väl tvätta munnen från alla svordomar.

Så här ser en SNYGG Fälkniv på bosu ut - kör fram till sista övningen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar