Summa sidvisningar

onsdag 6 november 2013

Mera utmaningar - me like!

OM någon inte har märkt det tidigare...så gillar jag att träna.
Jag gillar träning i alla dess former - eller kanske inte i alla skepnader, men i många i alla fall.

Kör just nu PT Online med grymma Danijela Hodges och det är ingen barnlek vill jag lova - precis som jag vill ha det.

Och idag dök ytterligare en möjlighet upp. En möjlighet för mig att ta min träning ytterligare ett snäpp uppåt & framåt - samtidigt som jag faktiskt gör en insats för denna persons utveckling, och det känns extra bra.

Så, imorrn blir det en PT-halvtimme med starka Patrick Rapp på Sport Performance Center i Västerås.
Han har lovat att om jag kommer ombytt och med vattenflaska så ska det bli åka av.

Moahahahahaha :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar