Summa sidvisningar

tisdag 26 november 2013

Goda vanor.

Hemmaträningsdag idag.
I alla fall när det gäller styrkedelen.

Körde ett grymt tufft TRX-pass på en timme - och svetten fullkomligt sprutade, haha!

Åkte därefter ned till mitt andra hem, Dansverkstan, för att köra Danceathon.

Ett nytt koncept á la Linda Hemrell.
Vi dansade disco, hiphop, dancehall...och mer därtill - och jag säger bara WOW, det var superkul! Och svettig blev jag där också.

Sedan raskt upp för trappan, fortfarande på Dansverkstan, och där körde vi ett Corepass. Ett riktigt svett- & svid-i-magen-pass, hehe.
Härliga 40/20-intervaller plus att vi avslutade med en grym Tabata för ruuuuumpan.
OMG :-)

Väl hemma igen kom jag på att det är planking time - 180 minuter. Jag råkade göra 190...svetten lackade, igen.

Vad härligt det är med att ha skaffat sig goda vanor ☆.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar